mandag 2. mai 2011

Kranerier ...

Trollerier ? jeg satt kaffen i halsen da jeg kom over disse goblins og trollene som driver dette "FORUMET" som de så utrolig flott kaller det :) de tar jo allt ut av kontekst ..hmmmmm
Hva kan jeg si GUD jeg savner en person der " Sannsigeren" hvor er du ?
Han var iallefall litt artig , disse andre tja de tar jo fullstendig av ....

Aner jeg en liten missunnelse her ? eller er jeg fullstendig på jordet nå ?
Maken til idioter skal man lete lenge etter !
Og dette er jo person angrep på høyeste plan ...
aww men i bunn og grunn er det veldig synd på slike folk som må slenge ut om andre for å fremheve seg selv .... jaja lykke til i "Forumet " for jeg vet dere følger med :)
men det gjør vi også .


http://www.haavarkrane.net/forum/forum_posts.asp?TID=285&PN=19

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar